22.05.2011

Ve Bir Proje Dönemi Daha Biter..

Dün saat 17 sularında "PROJE - 4" sayfasını da kapatmış olduk.Bu dönem nasıl bitti,o projeyi nasıl yaptım,bu dönem kendim için ne yaptım,okul için ne yaptım,sevdiklerim için ne yaptım hiç ama hiç bilmiyorum.Çok boş ve hiç zevk vermeyen bir projeydi.Mecburiyetti.İşkenceydi hatta.Hele de son 1 hafta.Hatırlamak istemediğim bi zaman dilimi kendisi.O kadar saat uykusuz kal,hiç durmadan maket yap çizim yap boyama yap yinede yetişmesin adamı sinir etsin bi dönemin boşa gitsin.ooof oof :( Projemin bitmiş halinin resmini çekmeye bile zamanım yoktu o derece :S hele teslim saatinin bitmesine 10 dk kala sınıftan "peligom nerde?!!" , "maket bıçağımı kim aldı?!!" , "işin yoksa gel bana yardım et!!" çığlıkları inanın görülmeye değerdi.Bu kadar eziyet çekmemize,millet gezerken (Ajda Pekkan'la koparken mesela :( ) projeyle uğraşmamıza ,hayatımdan bıkıp usanmama rağmen iç mimarlığı seviyorum arkadaş.. çok tuhaf ama öyle..


Bu arada..Son zamanlarda yaptığım en güzel şey bu sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...