22.01.2011

anneee bak ben içmimar oldum :)





Ne olacaksın? sorusuna bir cevabım olmuştur hep ama bu cevap hiçbir zaman tıp değildi. :D
Geçmişte sırasıyla müzik öğretmenliği,eczacılık,ingilizce öğretmenliği gibi mesleklere ilgim olmuştu ama lise hayatımın son yıllarında tasarımla ilgili bir şeyler yapmayı kafama koymuştum. 2.tercihimdi içmimar olmak..Sonuç olarak oldu da.Biraz da annemin zoruyla hani.Ama güzel oldu.:)  İyi ki içmimar olmuşum diyebiliyorum şimdi.Ve tasarımla uğraşan arkadaşlarımla konuştuğumda birçoğunun iyiki dediğini duyuyorum. Çoğu zaman hayattan bıktğımızı dile getiriyorum,günlük dilimin %60'ını off,puf nasıl olacak,yapamıyorum gibi kelimeler oluştursa da bölümümü ve bana yaşattığı sıkıntıları seviyorum..Sıkıntı bazen iyi arkadaş olabiliyor. Tabi şu an tatil modundayım,rahatım o yüzden bu kadar olumlu konuşuyor olabilirim.Tatilden sonra bu konuyu tekrar gözden geçirelim :D

Şimdi bu kadar tasarımı,bölümü öyle seviyorum böyle seviyorum diye konuştun diyorsunuzdur.Madem öyle tasarım hakkında konuşalım birazcık :)

Tasarım yapmak bazen dünyanın en zevkli işi haline gelir,eğer gerçekten keyif alarak yapıyorsanız.Bazen de en eziyetli iş haline gelir.Gecelerce düşünürsünüz proje çıkmaz,olmaz olduramazsınız,kafayı yersiniz.Geceleri bilinçaltınıza yerleşir,rüyalarınızda da  çizersiniz projeyi. Bazen tam tersi olur bi anda çıkıverir,içinize siner.
Tasarım sonsuz bir yolculuk bence. Fikirler kafanızda dolaşır ,bazen hayal ettiğinizi tam olarak yansıtırsınız ,bazen hayal ettikleriniz başka bir surete dönüşerek  hayat bulur.
Kısacası tasarım güzel şey evet ama bizim hayatımız tasarımdan ibaret değil:) Lifestaylamız böyle olabilir,günde 5 saat uyuyarak hayata devam edebiliriz  ama özünde bizde insanız be gençler  :D
                                                                                                     
                                                                  Sevgiyle kalın :)

1 yorum:

  1. Tasarım iyi de uygulayacak ustalar hep baş ağrısı. Hele inşaat işleri!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...