11.02.2011

Bu gidişe bi dur demek lazımdı.. :)

Hala kimliğini oturtamamış bi bloga sahibiz.Kim ne yazacağını bilemez halde.Aslında konu çoktaaaaa acaba bu bloga uyar mı, onu çizgisinden çıkarır mıyız gibi birçok soru işaretiyle herşeye tereddütle yaklaşıyoruz en azından ben öyleyim :) biz 3 arkadaş iç mimarinin yanında tam bir moda tutkunuyuz.Çok mu güzel giyiniyorsunuz kendi modanınızı kendiniz mi yaratıyorsunuz derseniz tabiki hayır (kendimize göre şık olduğumuzu düşünüyoruz orası ayrı :P) ama en azından internetin bize sunduğu en büyük nimetlerden biri olan blog dünyasının moda alanında ciddi bir takipçi olma durumumuz söz konusu :) Bizde bi mesleğimizi elimize alıp şu moda dünyasına bi el atsaydık artık blog incele incele nereye kadar dimi..Yüreğimiz tükendiii :D
Konuyu nerden nereye getirdim nasıl toparlayacağımı bilemedim şuan:) Moda bloglarının yanında takip ettiğim aksesuar bloglarını gördükçe içimde hep bi heves oluşuyor açıkçası.DIY (do it yourself) aksesuarlar falan yapıyorlar bakıyorum ulenn bende yaparım ne var bunda diyip düşünüp geçiyordum.Dün kalk nunu dedim bi dene bakalım nasıl olacak.Ve sonuç karşınızda... :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...